Cum marim performantele masinii DOAR cu tratamentele METABOND ?
~In general mai mult de 25% din energia produsa de combustibil se pierde in motor din cauza FRECARII din interiorul acestuia; la rulmenti, camase, pistoane, axe cu came, supape, in angrenaj la pinioane, la roti dintate si marginile acestora, la axe, din cauza frecarii, din cauza aerodinamicii, racirii si gazelor eliminate. Alta cota parte(procent) de energie(putere!) se pierde prin frecarea din celelante mecanisme si angrenaje ale masinii, tip: cutie de viteze, grup, cardan, reductor, planetare, rulmenti, etc.
~Tratementele METABOND reduc semnificativ acesta cantitatea de energie pierduta prin frecare. Putem mari energia produsa de combustibul, puterea produsa de motorul si puterea care ajunge la roti...ELIMINAND PARTIAL FRECAREA -diminuind indicele de frecare, crescand duritatea suprafetei metalului si netezind-o si creind astfel conditii ideale de lubrifiere!!!
performanta | tratamente |
putere produs de motor | tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului); aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
putere care ajunge la roti | tratament vaselina Metabond High Tech 1,5 EP pentru rulmenti si planetare; Metabond GT pentru cutii de viteza manuale si diferentiale |
energia produsa de combustibilul | aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
marire compresie | Metabond Gold (sau Old Spezial in fuctie de conditiile motorului) |
reducere pierderilor de energie din cauza frecarii | la motor prin ulei: Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului); la motor prin carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel); la cutie de viteza manuala si diferentiale: Metabond GT; la rulmenti si planetare: vaselina tratament High Tech 1,5 EP |
randament motor | tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului); aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
imbunatatire arderea combustibulului | aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
imbunatatire fluxul si curatare permanent traseul carburantului | aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
imbunatatire lubrifiere | Metabond CL (spalare interiorul motorului, cutie de vita, diferential); parte inferioara motorului Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului); parte superiora motorului (benzina: Megalene, motorina: Megasel) |
imbunatatire fluxul gazelor eliminate | aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel); tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului) |
capacitate de a suporta solicitari mecanice extreme | la cutie de viteza manuala si diferentiale: Metabond GT; la rulmenti si planetare: vaselina tratament High Tech 1,5 EP; la motor prin ulei: Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului); la pompa de injectie si injectoarele: (benzina: Megalene, motorina: Megasel); |
OBTINEM: +10% de cai putere la motor; +20% de cai putere la roti;
*Ex.: Ferrari si Metabond -Imediat dupa lansarea pe piata europeana, Metabond a castigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. ~O masina Ferrari tratata cu Metabond a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h.
*Cresterea de putere a fost dovedita practic: ~Buletin de analiza !
~efectuata de firma Loteck Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania
~In buletinul de analiza este comparata puterea motoarelor de autoturisme, inainte si dupa adaugarea Metabond-ului la uleiul din motor. ATENTIE~In coloana di dreapta sunt trecute distantele parcurse intre cele doua testari-cu si fara METABOND la motor!!!
Prezentam mai jos rezultatele testarilor efectuate:
Tipul Automobilului | Putere Inainte | Putere Dupa | Distanta Parcursa |
Porsche 911 SC | 116KW | 124KW | 1.200km |
DB 190 2.6 | 88KW | 92KW | 170km |
BMW 318 i | 58KW | 62KW | 100km |
BMW M3 | 131KW | 140KW | 3.000km |
BMW 325 i | 102KW | 108KW | 450km |
BMW M3 | 122KW | 126KW | 1.500km |
Ferrari Testarossa | 226KW | 238KW | 700km |
BMW 325 i | 98KW | 104KW | 1.450km |
DB 190 2.5 Turbo | 72KW | 75KW | 600km |
Peugeot 205 GTI 1.9 | 72KW | 76KW | 300km |
DB 230 CE | 73KW | 76KW | 2.000km |
Pe langa cresterea insemnata a puterei, la toate motoarele testate s-a observat o dinamica crescuta si o adaptare elastica a motorului la conditii diferite si crescute de sarcina.
*****Noi care ne ocupam de tuningul motoarelor de putere am introdus METABOND la toate motoarele si recomandam clientilor nostri folosirea in continuare a produsului, fiind convinsi ca prin proprietatile deosebite METABOND mareste substantial viata pieselor supuse la solecitari extreme (turbocompresor, pistoane, etc.).- LOTEC Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania
Tratamente Metabond utilizate pentru racing auto
~Tratamentele Metabond sunt de generatia a treia, preluate de laboratorele NATO, folosite la NASA si produse in Germania. Sunt certificate TUV Rheinland. Nu sunt aditive. Sunt un tratament anti-frictiune pentru suprafete metalice in miscare relativa. Reduc frecarea cu 40-60%. Printr-un proces termo-chimic-mecanic, Metabond creeaza pe suprafetele metalice in miscare relativa, un strat monomolecular extrem de dur si neted care favorizeaza alunecarea, fara a modifica cotele. In timpul solicitarii, varfurile rugozitatilor din zonele de frecare se deformeaza plastic, aproape fara pierdere de material.
~Mareste puterea motorului prin marirea compresiei si prin reducerea semnificativa a frecarii in interiorul motorului cu Metabond Gold.
~La cutie de viteza manuala si diferentiale cu tratamentul Metabond GT: pentru a reduce semnificativ pierderea de energie si de putere prin reducerea frecarii si pentru a mari capacitatea de a suporta solicitari extreme.
~Mareste energia produsa de combustibilprin imbunatatirea arderii combustibilului si a sistemului de alimentare (curatare pompa de injectie si injectoare, reducerea frecarii la partea superioara a motorului): Metabond Megalene pentru motor cu benzina, Metabond Megasel pentru motor diesel.
~La rulmenti si planetare cu vaselina tratament cu tehnologie avansata Metabond high tech 1,5 EP: pentru a mari puterea la roti prin reducerea semnificativa a frecarii si pentru a mari capacitatea de a suporta solicitari extreme.
~Spalare motor cu supercleaner Metabond CL: pentru a indeparta depunerile rasinoase si impuritatile din sistemul de ungere si pentru a nu ramane in urma acizi in motor care sa afecteze uleiul proaspat.
Tratamentele Metabond sunt gratuite prin reducerea consumului de carburant !!!