--2-- Un-plus-de-putere-fara-interventia-mecanicului-inginerului-de-Tuning- NEAMT


   
 
Home Contact Abonare Mobil

 arata telefon , arata mobil
 arata email
            CAUTA

 METABOND NT
duminica, 05 Mai 2024 | 21:16
 
 


PUTERE !!!

Un plus de putere fara interventia mecanicului/inginerului de Tuning.

reclama

  Un plus de putere fara interventia mecanicului/inginerului de Tuning.

Cum  marim performantele masinii DOAR cu tratamentele METABOND ?

~In general mai mult de 25% din energia produsa de combustibil se pierde in motor din cauza FRECARII din interiorul acestuia; la rulmenti, camase, pistoane, axe cu came, supape, in angrenaj la pinioane, la roti dintate si marginile acestora, la axe, din cauza frecarii, din cauza aerodinamicii, racirii si gazelor eliminate. Alta cota parte(procent) de energie(putere!) se pierde prin frecarea din celelante mecanisme si angrenaje ale masinii, tip: cutie de viteze, grup, cardan, reductor, planetare, rulmenti, etc.

~Tratementele METABOND reduc semnificativ acesta cantitatea de energie pierduta prin frecare. Putem mari energia produsa de combustibul, puterea produsa de motorul si puterea care ajunge la roti...ELIMINAND PARTIAL FRECAREA -diminuind indicele de frecare, crescand duritatea suprafetei metalului si netezind-o si creind astfel conditii ideale de lubrifiere!!!

performanta

tratamente

putere produs de motor

tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului);
aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

putere care ajunge la roti

tratament vaselina Metabond High Tech 1,5 EP pentru rulmenti si planetare;
Metabond GT pentru cutii de viteza manuale si diferentiale

energia produsa de combustibilul

aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

marire compresie

Metabond Gold (sau Old Spezial in fuctie de conditiile motorului)

reducere pierderilor de energie din cauza frecarii

la motor prin ulei: Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului);
la motor prin carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel);
la cutie de viteza manuala si diferentiale: Metabond GT;
la rulmenti si planetare: vaselina tratament High Tech 1,5 EP

randament motor

tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului);
aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

imbunatatire arderea combustibulului

aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

imbunatatire fluxul si curatare permanent traseul carburantului

aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

imbunatatire lubrifiere

Metabond CL (spalare interiorul motorului, cutie de vita, diferential);
parte inferioara motorului Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului);
parte superiora motorului (benzina: Megalene, motorina: Megasel)

imbunatatire fluxul gazelor eliminate

aditiv carburant (benzina: Megalene, motorina: Megasel);
tratament motor Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului)

capacitate de a suporta solicitari mecanice extreme

la cutie de viteza manuala si diferentiale: Metabond GT;
la rulmenti si planetare: vaselina tratament High Tech 1,5 EP;
la motor prin ulei: Metabond Gold (sau M, C, Old Spezial in fuctie de conditiile motorului);
la pompa de injectie si injectoarele: (benzina: Megalene, motorina: Megasel);

OBTINEM: +10% de cai putere la motor; +20% de cai putere la roti;

*Ex.: Ferrari si Metabond  -Imediat dupa lansarea pe piata europeana, Metabond a castigat Marele Premiu la Expozitia Auto din Frankfurt. ~O masina Ferrari tratata cu Metabond a atins recordul de viteza de 351 km/h desi initial viteza constructiva maxima era 291 km/h.

*Cresterea de putere a fost dovedita practic: ~Buletin de analiza !

~efectuata de firma Loteck Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania

~In buletinul de analiza este comparata puterea motoarelor de autoturisme, inainte si dupa adaugarea Metabond-ului la uleiul din motor.  ATENTIE~In coloana di dreapta sunt trecute distantele parcurse intre cele doua testari-cu si fara METABOND la motor!!!

Prezentam mai jos rezultatele testarilor efectuate:

Tipul Automobilului

Putere Inainte

Putere Dupa

Distanta Parcursa

Porsche 911 SC

116KW

124KW

1.200km

DB 190 2.6

88KW

92KW

170km

BMW 318 i

58KW

62KW

100km

BMW M3

131KW

140KW

3.000km

BMW 325 i

102KW

108KW

450km

BMW M3

122KW

126KW

1.500km

Ferrari Testarossa

226KW

238KW

700km

BMW 325 i

98KW

104KW

1.450km

DB 190 2.5 Turbo

72KW

75KW

600km

Peugeot 205 GTI 1.9

72KW

76KW

300km

DB 230 CE

73KW

76KW

2.000km

Pe langa cresterea insemnata a puterei, la toate motoarele testate s-a observat o dinamica crescuta si o adaptare elastica a motorului la conditii diferite si crescute de sarcina.

*****Noi care ne ocupam de tuningul motoarelor de putere am introdus METABOND la toate motoarele si recomandam clientilor nostri folosirea in continuare a produsului, fiind convinsi ca prin proprietatile deosebite METABOND mareste substantial viata pieselor supuse la solecitari extreme (turbocompresor, pistoane, etc.).- LOTEC Moterenbau GmbH – Kolbermoor - Germania

 

Tratamente Metabond utilizate pentru racing auto

~Tratamentele Metabond sunt de generatia a treia, preluate de laboratorele NATO, folosite la NASA si produse in Germania. Sunt certificate TUV Rheinland. Nu sunt aditive. Sunt un tratament anti-frictiune pentru suprafete metalice in miscare relativa. Reduc frecarea cu 40-60%. Printr-un proces termo-chimic-mecanic, Metabond creeaza pe suprafetele metalice in miscare relativa, un strat monomolecular extrem de dur si neted care favorizeaza alunecarea, fara a modifica cotele. In timpul solicitarii, varfurile rugozitatilor din zonele de frecare se deformeaza plastic, aproape fara pierdere de material.

~Mareste puterea motorului prin marirea compresiei si prin reducerea semnificativa a frecarii in interiorul motorului cu Metabond Gold.

~La cutie de viteza manuala si diferentiale cu tratamentul Metabond GT: pentru a reduce semnificativ pierderea de energie si de putere prin reducerea frecarii si pentru a mari capacitatea de a suporta solicitari extreme.

~Mareste energia produsa de combustibilprin imbunatatirea arderii combustibilului si a sistemului de alimentare (curatare pompa de injectie si injectoare, reducerea frecarii la partea superioara a motorului): Metabond Megalene pentru motor cu benzina, Metabond Megasel pentru motor diesel.

~La rulmenti si planetare cu vaselina tratament cu tehnologie avansata Metabond high tech 1,5 EP: pentru a mari puterea la roti prin reducerea semnificativa a frecarii si pentru a mari capacitatea de a suporta solicitari extreme.

~Spalare motor cu supercleaner Metabond CL: pentru a indeparta depunerile rasinoase si impuritatile din sistemul de ungere si pentru a nu ramane in urma acizi in motor care sa afecteze uleiul proaspat.

Tratamentele Metabond sunt gratuite prin reducerea consumului de carburant !!!

 


IMAGINI



 
 
CONTACT METABOND NT

 arata tel , arata mobil
 arata email
 
reclama
powered by AAZ.ro © 2011 | Contul meu | Ajutor | ANPC | Creati-va propriul magazin virtual pe aaz.ro

 
X